Pravidelní návštevníci Hypermarketu Tesco na Košickej ulici v Žiline si už určite všimli zmeny, ktorými predajňa prechádza. Ľudí, ktorí tu zvykli nakupovať, po vstupe na predajnú plochu prekvapí výrazne zmenené usporiadanie regálov, tovaru a uzatvorené časti vnútorného priestoru. Prečo sa spoločnosť Tesco rozhodla pristúpiť k prestavbe najväčšej žilinskej pobočky?
Firma pôsobí na Slovensku už 28 rokov, počas ktorých vybudovala viac než 150 predajní rôznych formátov, niekoľko obchodných centier Galéria a takmer 20 čerpacích staníc. Podľa PR manažérky Márie Zerzanovej počas tohto obdobia neustále investovala do výstavby, modernizácie, inovácií a zlepšovania ponuky pre zákazníkov.
„Hypermarket Tesco v Žiline bol vybraný ako jedna z mnohých prevádzok na Slovensku, ktoré v súčasnej dobe modernizujeme s ohľadom na efektívnosť, udržateľnosť a väčší komfort pre zákazníkov. Naši zákazníci sa môžu tešiť na obnovené a zmodernizované priestory predajne či zmenu celkového vizuálu predajne,“ priblížila Zerzanová.
Spoločnosť plánuje vymeniť väčšinu regálov, na ktorých vystavuje tovar, za nové, zrekonštruovať podlahy na toaletách či obnoviť vonkajšok budovy hypermarketu. Opravy opláštenia boli na niektorých miestach nevyhnutné. Prevádzkovanie predajne po rekonštrukcii by malo byť efektívnejšie a zároveň šetrnejšie voči životnému prostrediu.
Viacerí Žilinčania si počas prebiehajúcich prác všimli, že časť predajnej plochy je zahradená. Spoločnosti sme sa preto opýtali, či ide iba o dočasné riešenie počas rekonštrukcie, alebo plánuje skutočne zmenšiť priestory.
„Modernizáciu sme spojili aj so zmenšením predajnej plochy, nakoľko dlhodobé zákaznícke prieskumy ukazujú, že zákazníci už nevyhľadávajú tak veľkú predajnú plochu, ako tomu bolo v minulosti, a radšej uprednostnia kompaktnosť,“ vysvetlila Zerzanová.
Podľa niektorých zákazníkov je v hypermarkete aktuálne aj menší výber produktov. Na otázku, či sa sortiment skutočne zúžil a či je táto situácia trvalá, sme odpoveď nedostali. „Predtým som tam skoro vždy našla všetko, čo som potrebovala - teraz mám pocit, že je oveľa menej druhov tovaru a niektoré veci neviem nájsť vôbec. Hádam sa to po dokončení zase zmení k lepšiemu,“ napísala nespokojná Žilinčanka. Menšia plocha je podľa nej na opačnú stranu prehľadnejšia a zákazníci sa menej „nachodia“.
Nechce sa vám tráviť desiatky minút v plnom obchode, no zároveň chcete mať nákup čím skôr doma? Pokiaľ ste odpovedali áno, práve pre vás je k dispozícii služba Klikni + Vyzdvihni. Tovar si môžete nakúpiť online, následne stačí vo vybranom čase prísť na Košickú a kontaktovať zamestnancov výdajného miesta.
Pred východom z predajne bolo na tento účel vyhradené jedno parkovacie miesto. Napriek tomu na ňom pomerne často zastavovali iní zákazníci, ktorým sa nechcelo hľadať miesto ďalej na parkovisku. Stávalo sa tiež, že ho zablokovalo vozidlo stojace na okraji cesty. Spoločnosť sa preto rozhodla vyriešiť aj tento problém.
„Nezabudli sme ani na našich online zákazníkov, kde sme pristúpili k presunu parkovacieho miesta v rámci našej služby Klikni + Vyzdvihni, tak, aby sme eliminovali možnosť, že parkovacie miesto pre týchto zákazníkov je obsadené, tak ako sa tomu dialo doposiaľ,“ dodala Zerzanová.
Práce na obnove predajne Hypermarket Tesco v Žiline majú podľa PR manažérky spoločnosti trvať do novembra. Zákazníkov po zaplatení nákupov počas týchto týždňov čaká pri pokladniach príjemné prekvapenie. K bločkom dostávajú kupóny s 10-percentnou zľavou na nasledujúci nákup.
„Získavate zľavu 10 percent na váš ďalší nákup ako ospravedlnenie za diskomfort počas modernizácie predajne Žilina. Maximálna výška zľavy je 5 eur,“ stojí na kupóne. Žilinčania navyše tvrdia, že rovnaký kupón dostali aj v iných predajniach na území mesta.