Staršia pani odmietla využiť samoobslužnú pokladňu v Žiline, celý nákup nechala v košíku a odišla


Seniorka v Žiline nechala nákup v košíku, nechcela si sama blokovať tovar

Foto: Staršia pani odmietla využiť samoobslužnú pokladňu v Žiline, celý nákup nechala v košíku a odišla
Foto: Ilustračné foto

Samoobslužné pokladne sa stali súčasťou moderného nakupovania a vo väčších i menších predajniach výrazne skracujú čakanie v radoch. Napriek tomu nie všetkým zákazníkom vyhovujú. Objavujú sa situácie, keď obchody neponúkajú inú možnosť platby, čo môže spôsobiť frustráciu.

Pred vianočnými sviatkami, v čase najväčších nákupov, sa stal Žilinčan svedkom vyhrotenej situácie v hypermarkete Tesco na Košickej ulici. Staršia pani sa postavila do dlhého radu pred klasickú pokladňu, no časom kvôli množstvu ľudí požiadala predavačku o otvorenie ďalšej pokladne.


Odpoveď ju však nepotešila – zamestnankyňa jej odporučila využiť samoobslužnú pokladňu. „Pani sa začala rozčuľovať, že ona nie je platená za to, aby si sama blokovala tovar, ale je zákazníčka a prišla sa nechať obslúžiť, za čo platí,“ opísal situáciu jeden zo svedkov. Pani napokon nechala košík plný vianočného nákupu pri pokladni a nahnevaná odišla.

Podobné situácie sa stávajú aj v predajniach Lidl, kde vo večerných hodinách často ostávajú otvorené výhradne samoobslužné pokladne. Tie navyše umožňujú iba platbu kartou, čo odrádza zákazníkov, ktorí preferujú hotovosť.





Najnovšie zo Slovenska